2005-08-19 01:56:05christymak

不知所謂

今日發生好多事,點解好人好者要做埋的咁既野,我唔覺我同爸爸過份專制姐,我唔明白為何某一個人做錯事都唔會去認去承擔,只係永遠怪人邊個講,問心就算講出黎個個人有錯嗎,為何唔怪自己貪婪,我想如果這件事是我講的不會有人有議意,而且會說我的立場是對﹐因為我是一個keyholder ,但如果係一個crew ,我想是一定畀人排斥....
我倒要多謝這位同事,如果再給他沒完沒了咁做,我同爸爸畀control audit係咁查戶口都唔知咩事,同埋sales 同D貨不相稱我地畀人告緊都唔知咩事....
每一間BRANCH一定有人偷食,但唔會過份到不停咁帶走﹐今日知道真想好嚇人,真係諗緊究竟有冇放過我地在眼內...我諗如果我係爸爸一定炒左佢囉......
我真係覺得自己杯葛佢都應~該,因為佢差D害死我....
好興好興,真係著晒....BY PINKY
TO:哥哥...用多幾支LB都唔可以平息我的怒火......