2006-11-02 22:06:53匋匋b__"

▉|||*``他不准我哭"..*怎麼可以哭+*﹎

2*=] ▉|||*``他不准我哭"..*怎麼可以哭+*﹎
今日WIF老公返學=]比芳汶哥捉住左..=]
JOSHUA今日換左新眼鏡*哈哈*好可愛*
HISTORY:::*-口-*OK NA*
小息:::*HAHA*我地班好中意去廁所=]
ENG:::*都幾易*
放學WIFBILLY*映宜*GRACE*M記HEA=]
BILLY同映宜仲笑緊果塊葉..HAHA*
WIF BILLY MTR走=]MTR哭了*
我都唔知點解../3*
返到屋企訓覺=]3點補習=]
WIF 駿駿*LAM*RAIN*楊KA LOK走=]
楊KA LOK*..3/*我認住你..哈哈=]

PS1``8婆*人打你又打*呢個名係你叫架咩...*知唔知人地好Q憎你!!!*
PS2``好掛住老公...HEEEEEEEEEEEEEEEEEE*