2006-11-02 22:06:32匋匋b__"

▉|||*``為何任我身邊愛人"..*離棄我下了車+*﹎

1*=] ▉|||*``為何任我身邊愛人"..*離棄我下了車+*﹎
今日WIF老公返學=]
今年入HALL考=]
地理:::*-口-*OK NA*
小息:::*HAHA*好多人去廁所牙我地班=]
中文:::*OK NA*
放學WIF RAIN*BILLY*映宜*GRACE*CT*SUKI M記食野=]
之後RAIN同SUKI走=]我地上左和富=]
HAHA*.....就係果塊葉*比BILLY*CT*映宜笑左我2日..HAHA*
WIF BILLY MTR走=]屋企樓下巧遇張浩維=]
之後去補習*6點WIF RAIN去買野=]
6點半返到屋企*

PS1``牙洛*生日快樂...*