2006-10-28 09:37:27匋匋b__"

20*=]

今日WIF老公返學*=]去左3樓*
哈哈*比李展匡笑死我=]
早讀::::*分享*=]...[[麻煩大家睇到呢篇野就叫SOPHIE搵我丫]]
HISTORY::::*謝謝CECI*..CECI好乖=]上堂抄NOTES*
地理:::::*謝謝JOSHUA*
PHY::::*謝謝JOSHUA*
小息*WIF CHERRY*明心HEA*
ENG:::*哈哈*MIKE=MILK*比JOSHUA激死=]
心智:::*某人好黑我憎!!!*
LUNCH::*WIF老公去3樓*...
中文::::*小測*好NA眼訓...
MATHS X2:::*QUIZ*JOSHUA好勁..咁都估到=]
放學WIF老公去4樓留堂...之後同埋BILLY去M記搵映宜同GRACE*
5點幾同老公走..*去老公到=]6點半走人*
7點去到女麻女麻到=]今日全女班=]哈=]型!!*
NIGHT WIF MICHAEL MSN*=]激死*
我覺得我可愛D=]哈=]

PS1``MICHAEL*要快樂*=]
PS2``怎麼會有點痛???*
PS3``SOPHIE*...唔該ADD我丫=]