2007-02-08 01:46:39秋欣

7/2/2007

每個人o係社會都會有一個崗位,

但係....唔一定要因為呢一個崗位而俾人定形...

因為一旦定左形...大家就會有expectation...

而呢一d expectation 由一個諗野轉晒彎講野又無分寸既人口中講出黎...

往往都係會令人窒息的....I hate so!!!

對於朋友...我從來都係採取自由不干預既態度,

有需要既我會樂意o係佢身邊,聽佢講,

但唔好叫我俾advice....對於某一d人,

死硬派的,advice有何用﹖勸過,罵過,一起哭過,

情況還是要每況愈下,我還可以怎樣﹖

如果...我連自己對這個人的感覺都confuse...

我可以怎樣幫她﹖我都有累的時候,

所以...在下次第三者要求我幫她時,

請也行個好,想想我的感受吧!