2007-01-16 01:33:35秋欣

15/1/2007

終於....我算係有一份長工喇~
新年後正式返工﹖
其實...一日未搞過function..
一日commitment都唔太強...
聽阿感講...似乎...佢要求既係一個有腦既人...
呢份工...好講人際網絡...
不過我唔會為擴闊而擴闊...
如果同人建立關係係有目的...呢個就唔係真既我啦..
用真心對人....呢個仍然係我既宗旨...
我好清楚...自己唔太適合office工...
搞event會有滿足感..不過我都怕d人會假...
不過....都係順其自然啦...摸索下先...
有邊個一做第一份工就o岩晒架...
我唔知自己會唔會達到佢既要求...
不過...我信自己有一定既辦事能力...

黎緊既日子...要加油賺錢喇...
因為...要還錢俾政府...唉...正牌大耳窿...