2005-03-23 00:56:18秋欣

19/3 Depress

星期六~
有時o係度諗,而家o既關係係咪已經係最好,
好想好想坦白,好想輕描淡寫地交代整件事,
我唔可以預計到有咩效果,
只係希望大家打破而家o既關係,
有好多次都想同佢講﹕可唔可以對我好d﹖
就當我係一個不可多得o既朋友,對我多一d關心。
但係我唔可以自私,呢個世界有似乎無人有義務要對我好!

真係覺得自己有d Depress~
坐坐下o係度開檔,睇返同烏蠅,Tracy影o既相,
忽然間好想喊,好掛住你地呀!
我唔知點解自己會咁,情緒低落到唔係好想講野!
有時,又會忽然間笑得好開心,
究竟…我發生咩事呀﹖

之後同左阿鞭去做Research~
d外國人真係好好人呀!

收唔返msg,仲以為我已經唔再值得任何人關心,
點知…….原來係另有原因!
無論你係咪講真都好~~多謝你!