2016-01-11 12:30:49走到一半

與Nana對話


接Nana放學,在的士上的對話 。
我:今日返學開唔開心呀?
Nana: 開心。
我:今日係學校做左d咩?
Nana: 豆雨呀。
我:豆雨?
Nana: 係呀。
我:咩係豆雨?
Nana: 手語呀!上手語呀!
我:你講你手語!?
Nana:係呀!

我:星期五同沺沺去睇動物好唔好?
Nana: 殷富沺呀?
我:嘩,你記得全名咁勁架!?
Nana: 係呀,殷富沺呀。
我:咁你锺唔锺意沺沺呀?
Nana:锺意。
我:咁你锺唔锺意揚揚?
Nana: 鐘意。
我:詠妍呢?
Nana:鐘意呀。
我:楠楠呢
Nana:楠楠咬人架。
我:楠楠咬你呀?
Nana: 係呀。
我:咁你原諒左佢未呀?
Nana: 原諒左喇。
我:咁你锺唔锺意晞桐?
Nana:晞桐錫一啖呀。
我:佢錫你呀?
Nana:係呀 。
我:咁你有無啖佢呀?
Nana:有。