2008-02-10 14:10:33*ChOi.!

ChOiChOi想讲:...

Hey everybody.!!新年好哇.!!恭喜发财啦.!身体健康啦.!学业进步啦.!心想事成啦.!财源广进啦.!快高长大啦.!出入平安啦.!花开富贵算唔算架.?hmmmm..谂唔到喇.提提我..
ChOiChOi想讲好多架.!!

----------------------------------------

Pa吖.!
hapi new year兼hapi b-day ar.哈哈.你真好彩.!点咧..5700好玩麽.?咔咔..数数手指.同你高一同位一个学期加高二同班同床一学期(上下床.咪唔会.)即系一年咯.虽则都有摩擦(小小小摩擦.!)但系我们都几fd啵.哈哈.hapi to be ur fd ar.有事实撑你架.!(要你系0岩噶先得啵.)

Ruby Chan.!
打嘣你爬牙吖喇.!虾你好好玩.哈哈.

Bor.!
继续hazy&onion la.!!哈哈.

郑海.臭臭.&小吉.!
我地一齐105真系好hapi吖.

NarDo SIR.!
我怕你架.!好怕你架.!不过同你画公仔就唔怕.你慢慢飞去寻找你嘀梦喇.哈哈

Lee Ken.!
我.!卟.!用.!再.!同你.!同位喇.!!哈哈.hapi.鬼叫你成日话我大小姐.!哼.!

Soso.!
卟要再失惊无神横抱我喇…我畏高吖.~

vivi.!
数一数.你同88都一年嘞啵.!神奇耶.!!

小gill.!
唔可以再叫我鸵鸟.!!

高敏吖.!
蛋白质女郎.!要做就你做啦.卟要我拉住箱奶再拉你上楼梯吖.!搞到我右手都有老鼠仔.!(小小小老鼠).我卟要have fun la.!搞到死Lee Ken都发晒姣.同我have fun.!

Lao Kim Pang.!
我势卟低头.!我系唔会去你卫生部扫地的.!!

咩咩.!
新一年要加油喇.

螳螂班长.!
唔准再叫我蟑螂.!

Boss On&Xing Bill mama.!
08年高考要加油吖.!boss你要继续你噶救死扶伤.bill先生.加油啦你.你地两个先系我心中嘀宣传部部长吖.哈哈

nic&bao咯.!
你地要加油吖.理科小朋友.!

Winnie beauty.!
好耐好耐无见你咯.靓佐好多呢.!你都要加油吖.!加好多好多噶油.!

Julie仔.!
U too.!加油哦.!!

分身c cong.!
哈哈.又打工.又读书.又哩样.又果样.分身咩.!所以要俾心机喇.!!

Ant先生.!
你话你善于交友.你话唔好搞到甘僵..甘即系点.?系咪我可以做你朋友吖.?甘我系咪可以帮你呢.?甘你系咪都要俾心机呢?甘你系咪都要加油呢.?甘……总之无也噶.我都会当你好朋友噶.!你要加油吖.!积极d.努力d.

















that’s all la.
bye.~*
pa. 2008-02-24 15:10:38

乖!非常乖!.將我擺第一.

*Lìli’>. 2008-02-12 20:15:55

你 都 係 ..
努 力 哦 !

2008-02-12 14:55:27

咋没我呢

版主回應
dun worry.
sooner or later.
2008-02-24 15:10:08