2007-12-23 13:09:57*ChOi.!

07年嘀冬至日

由于种种原因.我地个[爱am BEST]舞台剧转佐第二个节目.
而且.上唔到学校元旦舞台.
虽然一直都几down.
毕竟系ChOi&BorBor&其他同学个零几个月噶心血.

BUT.
高二(1)班居然冲出学校.
去社区表演.去旺角.
听讲好似仲有珠海电视台+学校电视台录像.
有好似话个show会拜入元旦晚会DVD入边.

都要讲翻句:敬请期待>>>

虽然真系好不满学校又叫我地做高质素show.
第二日又要考试.
逼住我地日日排练.
又要我地好成绩.
又有家庭压力.
搞到我寻日中午.全班排练果阵揽爆发试喊佐出黎.
本身好想喊.papa行过黎揽揽我.我就[吖..吖..吖..]甘喊佐喇.
仲系全班面添..
呵呵.无计.
我比较难控制自己情绪..
但系都好多谢
papa噶搏头.
borbor包纸巾.
咩咩果张C&S.(超丑怪吖我.!!)
大家嘀问候.
某人的维他奶.(哈哈.饮维他.心情好.)
谢谢喇..

----------------------------------------

顶.晚黑又要同班ChOi家人吃饭.
又要对住个欠扁的臭脸ChOi哥哥.!
一吃饱我地一家就即走.

----------------------------------

然后直达jusco.
hahaha.
系明朗爸爸终于配新眼镜.
撞到余倩雯.
我走上二楼买朱古力途中撞到敖雪.
疯狂扫明治果阵撞到何大叔伉俪.
同爸爸系三楼买玩具时又撞到滨哥哥.
什么日子嘛.
虽然那时形象无差.(校服look).
以后去jusco都真系要注重形象嘞.
jusco强吖.甘多熟人都去.
不愧为ChOi嘀sssuuuuupeeeerrrrrrrr market.
haha.

帮lee ken买佐朱古力喇.
又买佐份圣诞礼物俾自己.

---------------------------------

哈哈.提前同everybody讲声.

MERRY X’MAS.!!!!!!!!!!!!










ChOi. . merry x’mas ar.
真嘀要be hapi.
做翻从前快乐嘀 ChOiChOi.

上一篇:our flag

下一篇:surprise~*

鲍鲍 2007-12-29 22:15:38

E+我要祝你新年快乐喇.!

*ChOi.! 2007-12-29 21:57:40

无写你果份.
先有surprise.!!

维他先生.
哈哈

维他先生 2007-12-29 20:21:27

漏写佐我个份阿~~~~多谢你份礼物~我好中意