2005-03-30 12:36:23尚未設定

感慨

呢排我都有睇過小說~
但係我都係鍾意睇張小嫻~
我今次係睇一本『CHANNEL A』
係講好多個人既思想~每一個故事都帶一個人出場~
亦都係為下一個故事鋪路~
但係多數都係講思念一個人~
我思念你~你思念她~她也在思念他~他同樣也在思念另一個她~另一個她又........
人就係這樣~就好像一條食物鏈咁~可以好長好長~
無奈點解我想你~你又唔想我呢??你想她~她又唔想你呢??
人永永遠遠都有另一個人等待你~
呢一個人會起你唔知既地方永遠咁等待你守候你
但係~記住一樣野~呢一個人係會守候你~
但都有一個限期~可能你需要佢既時候~佢已經又需要另一個人啦~
有人時常說要珍惜身邊的人~但有時真的時候不到就不到~
你是想珍惜這個人~但無奈你根本做不到~
事實上~人的一生都係活在捉迷藏的遊戲中~永無休止的~~~*