2004-11-15 09:42:46尚未設定

此時會想到誰

唉~琴晚mable比左個測驗我玩~
有一條叫我寫兩個異性既名~
但係我寫左a同b
因為我呢刻諗唔到寫邊個好~
a我真係諗唔到~
但係b我都有諗過寫阿龍既~
但係我都諗到一個呀~
點解唔想寫佢起a個個位呢??
我真係唔知自己點~
我同mable講左我諗唔到寫邊個~
佢叫我嘜都唔好諗~
諗下我開心同唔開心既時候第一個會諗起邊個~
我只係答佢~我諗唔到~
我淨係諗起你地~唉~~~點解會咁ga~
唔通我個人而家真係好靜好靜??
定係我而家好亂好亂~所以諗唔到~
咁又係呀~而家我自己都唔知點好~
佢個晚同我咁講之後~我成晚都訓唔到~
我唔係唔想~但係又唔係話想~
而家既我只係想睇下佢係咪肯為我~
大家係咪一時衝動~我唔想快來快去
講真~我而家既時間真係唔多~
ok可以就~但係我就係驚就就下就忍唔到
最後都係.........
朋友個個都叫我唔好因為之前個個就咁諗~
唔係個個都係咁~同埋佢既人大家唔係唔知~
可以試下~我就係驚呢樣野~
我驚hurt到一個好人~所以起呢排時間裡面
我想比時間佢諗清楚係咪一齊
同樣我都覺得好突然~因為呢個人唔係只前無發生過野wo
呢個係我f.3鍾意過既人wo~
個感覺好似唔知點咁=.=唉~~~*