2004-10-31 09:50:21尚未設定

累到傻左

唉~~都唔知係咪呢排做得太累啦~
個人又病緊wo~
個腦就好不自然咁諗d唔知嘜野出黎啦
我竟然好想有個人借個膊頭比我依靠下~
想有個人好溫柔咁問自己累唔累呀~辛唔辛苦呢~等等~
次次一有病~我就會咁諗喇~
咁樣諗~我仲覺得自己有病
點解會咁~我明明而家唔想要la~
仲會諗既~有無人可以答我~

呢排差唔多晚晚都有同mable傾計~
日日都傾~真係唔知點解會有咁多野講bor wo~
仲可以日日新款tim~
咁我星期一同二都day off呀ma~
就約左星期一同mable出去揍kin姐放工去食飯~
不過我諗我呢兩日假其他時間都係留起屋企抖抖好啦~
因為我都無點抖過~
養返好自己身體~特別係對眼~
我對眼唔可以有事ga~
我咁鍾意我對靚眼~唔好比佢有事ga><
maybe我會去租碟睇囉~
因為有好多碟我都未睇過~
仲有doris借比我既漫畫我都要睇!!!!!!!!
haha~較灑充實~yeahyeahyeah~~~*