2006-05-16 04:09:19ChoChoChi’s Bf

某年夏.往事只能回味

唔知係未人大左,在很多感覺都ma木了之後
連有關記錄自己既生活,日記等..都打少左

其實心裡面想講既野真係有好多
不過,依家只會放係心底裡面

一切一切皆是

呀,唔知幾時我先會開學呢?
突然又會諗起讀小學果陣既自己..
不過講真,我真係想快d開學!
如果唔係我日日咁玩,實洗鬼哂d錢!

又突然諗起好多人,好多事..
我有時候,真係唔知道跟番你地個logic
會唔會令自己舒服d,定還是,終有一天
汝等會知道今天的我實錯不了,因你同樣會成長

呢2年,我個人月離月馴良
你地話咩就咩,因為我仲要係到stay多一年

反而最令我失望的是她,本想她是成熟的
原來,也這樣..就讓妳所想為真實的全部吧
如斯的我,今天像個老人,已沒有氣力言表我意
感覺像有點可惜,不過人生根本就充斥著可惜
這才是完滿的人生組合吧?

忽然之間
又想起,某年某個夏日
是我那個少男的初戀仲夏

又在某年夏,我天天在打波
天天在長高..

又在某年夏,曾跟著他走
走過了成年的邊界

又在某年夏,手指在舞動著
那樣的樂韻就是青春

又在某年夏,經過了挑戰
走過了成敗,也讓我想起原來我也曾努力讀書過

還有很多以往的某年夏
更有很多在前面的某年夏

不過今年夏,我好想去camp
由細個果陣好想去到現在已經厭左
不過今年仍然好想去,真係唔知點解

有時,做人真係唔知點解,..我點解又成日問點解呢..