2006-09-08 21:13:18cloudy

+:[開學]..

9.1

..第一日蕃學..

放假都繫訓到11點幾12點甘...

6.30就要起身..真繫幾難下囖..

不過都好既...健康D..

可能第一日開學...D上落課鍾有D亂..

成日都唔知幾時上課.幾時落課..好似落袏課又上課..

暈暈哋...

我隔離位繫黃盈...高一軍訓果鎮就識嘎喇...

高一軍訓果陣..我哋一齊做護旂手嘎...

哇哈哈哈哈...

班主任繫sammi..以前都聽講過距好惡嘎喇...

所以都有心裏準備..

不過其實都無乜既...隻要妳按距要求做...



蕃袏學成個星期喇....

繫個班都算習慣喇...

女多男少..40個女.15個男..

不過都預袏嘎喇...文科班繫甘嘎喇..

哇哈....

日日都覺得好好笑...

我同我隔離位..上課死講野...

一唔繫就研究老師D身材..

如果唔繫我會覺得好眼訓嘎..

其實我哋都適可而止既...

通常都繫繫政治.英文課講....

政治課繫校長上...好悶丫..距又唔講課..死繫度吹水..

我寧願丫hill教丫...張畫就繫我無聊果鎮畫嘎喇...

雖然D畫工唔好...我都承認我美術好差./

但繫距真繫甘肥嘎.....

英文課...個英文老師又繫繫度吹水既.!

哎...自學喇...不過我又無甘勁喔...

真繫暈S...

我隔離位成日虐待我丫....成日打我pp同埋大髀..

距有時講野...

我覺得距D錶情同埋D語言好搞野..

我就死繫度笑...

距就會話[下...妳又有嘚笑丫?]

我哋上課成日都要忍住笑..好辛苦丫...

哇哈,.,..

死韓婧話我笑到似傻po丫...

哼.......

星期下晝第8節要落去閤唱...

我又唔想去喔...

嚴好D人又要補攷..

我就扮補攷無去..

我去穩旻//

其實距繫想問我點解仲唔去閤唱..

點知距講袏.[妳仲唔落去唱K]

哇...差好遠...

最好笑既繫..我問我哋班果個人..

我問距[妳唔落去唱K?]..

頂....搞到我都學埋距....俾人笑,..哼..

肥粱仲懷疑旻同傢明有野.....根本繫不可能的事...

傢明隻不過繫好柢嘚霖..!!

未完.待續