2006-08-30 01:13:11cloudy

+;小蕓做製片哇.!

8.26[星期六]

天氣:多雲.間中有雨喇.

哇哈哈哈...

錶哥拍野...我之前話過要幫距手既...

距話俾個製片我做喔[好聽就繫製片.唔好聽就打雜]

11點幾左右...我哋飲完茶就霖住齣髮嘎喇..

但繫個錶哥大頭蝦...竟然將D劇本畱繫屋企.

我真繫暈死喇....

跟住去到..等袏一陣喇..

人物齣場:祖光.[開頭仲覺得距繫正常既.點知距竟然成日嘖我..我唔會叫妳哥 哥嘎]
園保哥哥.[化妝師,幾好人既]
風箏姐姐..[個個都繫甘叫既.女主角]
徐蔚哥哥[最遲妳喇....男主角]

人到起喇...開始正式拍喇..

拍既過程中..我覺得企到好攰..而且又落雨..至憎落雨濕濕...

不過后尾見到祖光化袏果個妝..真繫笑S我喇...哇哈哈哈...

由于隔袏甘耐先寫E篇野....

我唔想寫太多..當時既感覺.好似都唔繫好記得喇..

寫后記喇.

后記:

其實果日我真繫覺得好攰.好無奈.好餓.好憎D8婆.好好笑.

第日竟然訓到3點幾...眼都腫曬喇..搞到我果日齣唔到去...

無言丫....不過識到距哋,,我都覺得好開心既...

隻要祖光唔好成日嘖我..

[圖文無關]..

(葙吇不公開)

未完.待續...!