2006-01-27 15:37:53Doris

Holiday

1月26日 星期四
第一日的假期開始 都系同以前一樣 我每年第一日假期都系同我媽子去買年貨 所以今年都吾例外 不過今年我媽子就同我一齊去 往年就系我自己一個人去買 其實d野好重 今年有媽子一齊 我本來以為可以攞輕d 但事實上系比上一年重左 我隻手好痛 好似去打完波一樣 『重傷』 點解會重左 哈哈 系因為我買左好多野比自己同我家姐一齊食 我地之前考試太辛苦 要比自己享受下至得 紅日一過左 我又會出街 應該會去唱k 我都好耐無唱k 等左好耐 終於有得去 不過我星期六都會同我家姐出街買野 當然去買衫等等lee d每年新年都會買 我都知會遲左d 但我之前又要考試 無計啦 同家姐一齊去 就系由佢比$$$ 我一仙都吾使比 計番都幾扺 遲d就遲d啦 但系今日我就要大清洗自己房同書桌 又有排做