2005-07-01 21:25:57Doris

第一日放暑假

7月 1 日 星期五
今日系第一日放暑假 我成十點先起身
可能因為考完試 心情好放鬆

不過今日幾hot 我昨晚冷親 书书书书书书书
依加傷風 又要食葯
不過今日會出街 同我家姐出
我好久無同佢出街 因我之前要考試 我未考試之前佢又要考
佢考完就有工番 跟本無時間 依加我又考完
佢又出左糧 難聽D是有錢
講真無錢去邊都無引啦 咩都吾買得 得個行 我不如留在家
我地本身想去APM到SEE番場戲 我想睇史密夫決戰史密妻
我之前已經好想睇 但因要考試 SO 我無去SEE
依加我家姐又話去 我地可以一齊去SEE
不過我去到APM時 先知今日無得睇 要明天先有
可能因為頭文字D出左 D院期比晒佢地
但我明天又無time去SEE 我想都系睇吾成
之後我地去左將軍澳新都城 我地一路行一路買野食
我仲買左一支香水 妳地系吾系睇吾出我都會買香水用
我一smell到就好like 又吾算好expense 我都仲買得起

有好多人都找吾到工
不過佢地就快放成績 希望每個日都可以考得好好啦
如果真系考得吾好 都吾好吾開心
我自己讀書都吾好啦 日子亦過得幾好 幾開心 ^,^时时时时时时
不過真系吾開心就一定要講出來 吾好放在心裡
找個朋友傾下 個人會舒服D
我系一個好好例子

人一生數十載 經常吾開心 浪費D時間
不如令它得到釋放 妳會發現世上仲有好多好多值得妳去看、去想、去做的事
祝我身邊所有朋友都能過一個樂的七月、八月