2005-06-30 22:53:06Doris

長長的六月

6月9日 星期四
我終於考完LCCI的試 我竟然吾識
今次我都算吾好彩 我MISS話今次出的題目以前吾會出
問D問題我都吾識 我之前做左好多paper 但我都未見過 我只有死計
feel 到要入就入 好鬼sad
我比左四百二十五元 我自己比架
我本想有C 就ok 我自己的要求都吾系好多 我比左好多時間和心機
我就連lunch 都無去食 留校study
但一分耕耘 吾等於有一分收獲
好吾開心 我有兩晚無sleep 啦
下星期又有一連串的test 我心情好差 都吾知點讀 讀都讀吾入腦
我都算… … … …
當晚考完  個天都好鬼灰  好似我心情一樣  
可能個天為我吾識個test同我一齊吾開心
我依加只可以這樣安慰自己  都無其他method
IF我可以早一OR兩年考 我一定OK
希望校內的考試可以好D啦 如果吾系我都吾知可以做D咩野好呀!!!!!

我暑假都吾知可吾可以找到工做 if我找吾到工做就仲BAD
下一年的生活費都吾知點算
ALL my best friends 如有好工 希望妳地可以介紹我 我會好多謝妳地架
我本來都有找 但佢知我7月先放假就say no
我一聽到好吾開心 我自己都吾想 我都想早d放 但我又吾可以吾番 我要考試
好似上一年最後兩 三日吾番學
總之就有好多野煩啦~~~~~~~



6月30日 星期四
我考完所有試 現在好開心
不過我之前系超~超~~~~超~~~超~~~超~~~~超~~~~`超SAD
Why??????

我本來考到29日就OK 但出左一D我估計吾到 又非常嚴重事發生
我上星期四日已考完 A/C 但開頭吾知咩事
星期一27日我地系主任入來同我地講
『我想大家都知發生咩事,我地因有miss口疏 將試題洩漏左比B班知
SO 為公平起見 我地決定重考 校長定了6月30日 時間同樣』

我到個時先知咩事 我地成班都吾想重考 雖然我地知吾公平 但我地真系無多餘的精神再考過呢科 仲要系最難頂個科
Well我地提出將那班的分數打個discount
但個阿sir都吾會聽我地講啦
佢一開始都決定會重考
仲話想聽下我地有咩意見
佢都儍儍地 一早都決定左問我地有咩意見
我地提出又有D咩用 佢都吾會做
不如吾好問我地有D咩意見
直接say:『this is an order, you are not any choice』
成班好似食左火葯

有位男同學仲好鬼大聽say『你地可以罰B班 ,將那班的分數打個discount』
阿sir『打幾多先公平,可能有D人無呢,如果佢真佢無 佢就好慘 無端端比人地減分』
我同學即say『呢D系你地的事 吾關我地事 你地D老師做錯野 當然系你地自己整好佢 至於公平一事 你地自己想辨法』
個阿SIR當然彩我地都儍 我地即講
『講公平 對我地又公平咩 一班有試題 一班又向你地complain
我地咩都無做過 咩都吾知 現在對我地又公平咩 我地考左成個星期 個人已經好tried
仲邊有精神再考 而且A/C要用好多time温〈之前MISS比左少少重點 〉
吾系一、兩日就可以温好 我地個成績可能比之前仲差 今次考試系關系到我地可吾可以升year 2 so對我地來說好鬼重要 對於我地來說 又有何公平可言』
我有提出可吾可以將日期定後少少7月先 佢又話吾得
佢去死啦 咩都話吾得 我温書温到就快死
依加只好望我自己考得好啦 個份新paper系會計系主任出架

我好擔心我個friend 佢今日打電話比我 佢問我借一D野
但我又幫吾到佢 又吾知佢要來做D咩 之後我問我以前D friends
佢地話都有找佢地 事情都系差不多 但我地所有人都系到讀書
so 無人幫到佢 我真系好想知發生咩事 佢好似有D野無同我地講
我真系好擔心佢 希望佢好快就解決到佢的麻腦