2003-11-15 18:17:15

cheap精~!!!哼~!!12/11/2003

今日返晏~返1點呀!~返到去竟然無late wor!!~今日勁唔得law~d人~~!!勁cheap呀!!~乞"衣"~~又話咩責任感wor!!~我地一D都唔覺得佢有law!!~之後仲搵隻熊貓過黎嚇我地law!!~嘩~~~好驚law!!~見到佢隻眼都已經嚇死啦~哈哈~~
之後就上skin care la!~今日做練習呀!!~因為下星期三要test呀!!~不過好彩~~test個D野都幾易~~now最考起我就係make up個part!~想死呀!~化極都化得唔靚~~真係好好練習啦~~^^
之後放學~我地去左買野~因為聽日上堂要用~~嘩~~~好貴呀!!~之後我地去左食飯~~之後我地就返屋企lu!~我就去左拎相~
之後就返屋企lu!~返到去剛剛好~睇電視!!~好緊張呀@!!~之後睇完就開始做功課~因為聽日要交一份好難既功課~~一做我地就做左3個鐘啦~我地3個一路拎住個電話一路打字~都咪講笑~勁~~之後就去訓lu!!~