2004-04-02 01:09:48

今日真係嚇死呀!~不過好開心~!!26/3/2004

今日要返practical呀!~圍內得我一個返咋~~之後我地放lunch~下晝仲要返普通話~
之後婷婷話要走~得返我一個人食lunch~之後行行下~好彩見到june同珊咋~如果唔係都唔知點算呀!~
之後我地坐低已經12點8啦~我地返1點呀!~一定趕唔切啦~~之後佢地話唔返~~佢地叫我同佢地一齊返body~
之後我話~唔知miss俾唔俾~之後佢地話miss一定俾既~~返啦返啦~之後我地就去左行街~
之後2點幾我地就返去啦~嘩~~~幾驚呀!~珊問miss chan我可唔可以留低~miss話更係唔得啦~我真係勁唔知點~
嚇死我呀!~佢仲叫我放學~留堂tim ar!~仲驚呀~
我俾佢地按先~之後一路按~一路驚~之後成堂~miss望都無望過我~勁惡呀個樣~同佢地就講笑~對我就唔同~
嗚嗚...~~
之後放學~我同佢講bye bye!~佢勁惡話~邊個俾你走呀!~你唔記得要留低見我呀!!~
之後june拉我走~佢勁惡望住我~之後佢問june佢地~仲咩仲唔走~佢地等埋我ga!~佢地話我驚俾miss鬧~之後miss話傻ga!~
你地覺得我會鬧佢咩~之後miss問我係咪趕時間~之後我話唔係~佢話~咁入房啦~之後入到去~原來佢話收到我個message~同我傾計jei~
真係嚇死呀!~佢D戲真係好得呀~^^
之後我地就一齊走啦~我地好白痴呀!~哈哈~~!!
同miss傾左好多野~佢真係好好~對我好好~好鍚我~多謝你呀!~同你傾計~好開心~~thx!~