2004-10-14 18:20:05黑田

10月14…〞

***************************
好耐又沒打日記喇吧..
琴日莫婉玩左d野..笑到我地死曬啦...哈哈
笑到肚都痛耶..****〞
今日整體上都幾好..今朝見到Q.竟然扮見我唔到.唉..
又話4。F..依家駛唔駛咁..!
有D野又係你講嘰..又話搵ME放學..會搵我..
依家影都唔見......唉唉唉..

今日英文堂係咁玩果個測智力果d野..
有d拆左好耐先得嘰..
之後到 lunch 去左同ci食..都幾耐冇見喇.
but竟然要我等咁耐..餓死左啦..!**
之後....諗起就嬲耶..!!><
果個曾思敏..真係好鬼憎你嫁播..
大肚大曬..?成日係到發脾氣..鬧我地.!
痴線嫁..日日小小野就發咁大脾氣.駛唔駛呀
.冇野下你.?仲要玩針對...fxxk!.拔痴!!!!
唉...至唔like依d miss嫁啦..
又唔識教書..又要扮曬咩咁..!

‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥

then放學係到....................
(我覺得我依排真係好暴力.像個男孩似的.
 很恐怖的喇..哈哈哈.but算啦.冇所謂啦.哈哈)
 之後冇咩野做..就返home啦..!

═════════════════════════════
p.s 很想得到那隻〔萬聖節 BE@RBRICK〕*3333*
    我一定把你買回來的耶.!!!!

心情指數:***


Gi : 係係係**〞
     清子錫嫁Gi**金子都錫曬Gi!…

     (好啦. ..信住姐姐你先啦 )<這句是跟金子說的嗎.?

金子 :  Ya哈哈哈..對對對*……
      還有(每日兩留言..清子錫爆你*333*)<這個呢!

      Yeah!!是的.掌門人遊戲很好玩!!***

man:   halo!***
       你也知第一次來哩..嘿..
       對了.記住要多來喔!***