2004-10-09 13:20:05黑田

10月9…t 誕生日〞*

**************************
今 天 係 t 誕 生 日 耶〞〞

Happy birthday to 《t》*3*

^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^

Hope 親愛既妹-《t》 永遠都咁快樂喔**


‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥

打返尋日既日記先**
尋日放學..本來就諗住去食sushi既.
but之後都係冇去lu..下次才去吧.*
之後激死..d h.w...
d報紙又冇曬..又冇問答**咁點做newspaper cutting呀
then 諗住問 miss拿啦..but拿唔到.又欠 h.w 啦..
唉..算.放學果陣..同佢地玩埋d勁傻既野..
玩到癲左..笑傻左啦..**ya哈
then同芝.金去智樂買布整bag..
好興奮耶.**^^個賣布既婆婆到..有隻好靚既dog.
摸一摸佢.幾正播.第一次敢摸d dog咋(因為我極驚dog啦)
哈哈哈哈..買完布就走啦..ya哈.想怏d整呀.!
之後係西鐵撞到ci.q.moon.家信////
又見到miss李文晶.佢唔開心..又係d人激親佢啦.xxxx
不過我哄返佢喇.同佢傾左陣計.^^嘿嘿*
then到左天水圍.我就同佢byebye左啦..
返到home..勁累..食完野..唔係幾舒服.
好早就訓左啦..*****><

══════════════════════════════════
p.s 誕生日おめでとう   《t》****

心情指數:****


金 : 金妃*〞
    我都好高興耶*希望快d整好啦..哈*3*
    
    
    嘿嘿..我也*3*上金子你喇**^^

Gi : 穎妃*」什麼.?殺死我.?(傷心)
     唉...***

Gi&金 : 兩位**不要這樣耶..*
       後宮爭鬥.??????哈哈哈