2004-10-19 20:05:16野蠻靚妹

唯一就只得到你 肯關照一陣 - 2004.09.05

今日勁唔想起身,所以一宜訓訓訓,一直到十二點才起來,吃了一隻蛋便沒有了

之後打算作文,作左成日都毫無頭緒,激死人,好無返學感覺,自己又唔想返學,因為好辛苦呀,考到上中六鷓咩?讀完個預科又為咩?上大學之後咁又點?咁辛苦去做追求d咩?快樂?金錢?有好多心灰意冷

之後就debbie打黎傾下計咁,之後又同the lin 小p debbie傾,真係快樂,好怕有一天甚麼人也不找我,那麼我怎麼辦?不要丫,不要這樣對我

今日勁黑,又撞瘀左隻腳又界到隻腳,之後又暈下暈下,又勁眼訓,都唔知做咩,心神彷彿,內心充斥一種不快既感覺,為甚麼要這樣折磨我,點解丫?!

我好唔想返學丫,唔係d人唔好而係我唔想讀書丫,我真係應付到咁多野,神丫,我個心好不安,你知道我在想甚麼,你教我點樣做好,我好想放棄

生存意志去到新低點.............