2004-10-19 20:01:37野蠻靚妹

對我亦下過很多功夫 表面功夫 - 2004.09.04

噚晚叫早訓喇,但都係十二點起身,玩左一陣食完飯就左教會,因為應承左karen。

約左wing二點半等,但成二點五先出門口喎,之後咪飛的囉,豪左一次,之後會合左佢,講左一陣野,拎左karen pagon健修送比我既本書仔,好靚架,多謝你地喇,之後又比劉姑娘醒左一野,佢摑我丫,未死過,我係天水圍精姐

之後完左就走喇,去買書,好攰丫,唔想出聲,比人話我自閉喎,難道不說話也是罪嗎,之後搭巴士,終於把忍了很久的眼淚掉下來,打比phoebe,之後上左佢屋企喊左一大餐。

我要既係一個對我忠誠既人,講的一套,做的又一套就只好求你永遠都不要讓我知道,至少會令我好過一點,若是為我好就不要讓我再有半點難堪的日子吧,phoebe我知你講既野都唔會幫到我,我我會記住你講既野,我想喊你會隨時開門等我,我真的感動

之後與朋友仔傾電話,知道他很夜才睡,仲要給人死纏,點解一個人咁大個都唔識去諗,人鐘意說甚麼就說甚麼,報紙日日也有這些是發生,那又如何?若今次說的是你,是你自己說人的不是,咁你又會點做?無聊的事不要做吧,好好讀書才是你要做的東西~

日記是說自己想說的事,不是一篇抒情文吧,我想寫甚麼,與你何干,不喜歡我的為什麼是關心我日記呢,日記是留待真正關心和愛我的人看

不要常常誇下海口說自己是一個好好的基督徒,你若常常掛上假面具,總有一天會破爛,人看不出,但神看得到,到你死的那天回看自己一生片段,還有信心上天堂嗎?基督徒?
「心中的謀算在乎人. 舌頭的應對, 由於耶和華,人一切所行的, 在自己眼中看為清潔. 惟有耶和華衡量人心.」明白嗎?