2004-10-19 19:50:25野蠻靚妹

一起努力奔跑 超越時空軌道 看未來多美妙 - 2004.09.01

今日開學喇,搭車既時候聽到有把聲好熟悉原來係小p,咁都撞到,佢就好可以有人陪返學

間學校同小學無分別,我係唔慣架喇,但我點都要捱,或者eva講得岩我係原校升我會有包袱,但而家走左就會無左個包袱,早d出黎見下世面捱下苦就會大個女d,新既地方佢地唔會再知我以前係點,咁我就可以做得比以前好,咁咪即係整個假面具?比心機讀好d,辛苦之後一定有收穫架,一心做無名小卒但入大學封推薦信要有d勁post會好d,咁我聽日問下miss 喇,我知我一定唔會過得好似以前咁好,但我知我同呢班人混熟左就唔會再係咁,我知神叫我去呢個學校就一定有佢既用意,我一定要等

實在太無用喇,我唔可以再喊架喇,我知有好多人都好錫我,但比時間我去適應喇,我知果時我唔會再好似而家咁

見到咁多堂要上我真係怕怕

多謝份手信丫EVA,嘻~~~

好慘丫唔記得拎坎個筆袋,唔好比人拎左丫,唔係我走去死左算

乜都唔想理,只想讀好佢,我要做社長做prefect丫~

死都要入大學,唔係既話下世見喇各位,我要做一姐丫,一個讀書又叻課外活動又掂既人丫~