2004-08-28 15:15:03野蠻靚妹

你會感受愛 感受恨 感受原諒 生命總不會只充滿悲傷 - 2004.08.27

今日十一點半聽到電話,係DEBBIE打黎事關我地話去剪頭髮嘛,點知個個都唔知醒咁就約遲一個鐘喇~之後一點去左景峰等,係架614P到見到THELIN,哈哈~

等左陣等到我地親愛既韓瑪莉係THELIN幫DEBBIE改架,之後就去到間SALON喇,DEBBIE染黑喇,THELIN果D就剪,而我都係唔剪住喇,八月頭先剪,一陣佢地又話我KID成日剪髮,但唔知點解我好鐘意去果到剪,因為我覺得佢剪到我好好睇架D髮尾,以前我扎瓣條馬尾好粗架,而家就唔會喇,佢變左我個御用髮型師喇~~

之後就去左食野,跟住THELIN黎良景拎珍既NOTES,再順便拎埋我個D,佢地仲上左黎我屋企TIM,唔知DNOTES岩唔岩你用呢,唔岩就丟左去喇~比心機丫~

唔知點解就快伊完奧運有D唔捨得呀,晚晚都睇到三四點架嘛,同埋有時睇到好感觸,一到中國隊會輸就會覺得好慘,或者呢D就係中國心喇,其實我地同D運動員都無咩分別,佢地用一生既青春去訓練,目的係為左係比賽中揚威,為自己國家爭光,為自己取名利,而我地都係用時間去學習,為既就係係會考高考取好成績,繼續學業,台上三分鐘台下十年功就係呢個道理,考試考既時間可能只係短短果二三個鐘,但係背後又有多少代價,可能有D人好聰明唔洗點溫都可以考得好好,咁又會唔會成世人都咁好運?考試係要有實力,但我更相信更需要有運氣,沒有運氣搵唔到學校就係搵唔到。年半後既高考我想我唔想再好似會考咁要人揀黎要我,我唔想,我要自己揀學校,中大等我丫,我知會考唔高分,但睇住黎喇,我想做EVA學妹丫,哈哈係佢叫我入去架,不過我都想,今晚發住夢先~