2004-08-28 15:11:12野蠻靚妹

明年今日 別要再失眠 床褥都改變 如果有幸會面 - 2004.08.24

今日都算早起身喇,跟住整下野,就出去買書喇,再一次見識到華都既人係幾咁熱情待客,都差唔多買晒喇,有d參考書遲少少先去買喇!!

見到d書全部都係字就唔想睇喇,或者中五同預科不同既地方就係呢d喇,不過我其實想睇係econ既書,不過miss叫我地唔好買住,我呢個人係幾愛老師影響,個老師教得好對我好,我就會好比心機去讀,或者我係時候要改下喇,但我都係喜歡michael教我econ,感覺好好,至少上佢堂唔想訓覺喇,哈哈,等我丫,我九月就去搵你補習丫~~

我期待返學但又怕不習慣,始終我要去個陌生地方,仲記得黃萬雄呢個衰人同我講話我被寵既女孩總有一天要剛強勇敢面對外界,其實佢係咪有預知能力?不過佢對我地既承諾永遠都唔會兌現,我真的不想叫佢做「大話班主任」,枉費我地為佢流既淚,眼淚真的要好好保留,不要再輕掉

我都知道你好明白我,估到我會點,估唔到唔到我唔諗,我悸不想這樣架,debbie.......我唔想同你分開丫~