2004-08-28 15:09:59野蠻靚妹

從來沒後悔 只是哭喪臉 - 2004.08.23

今日二點半要返學喇,咁我就十二點刑落街食早餐喇,食完野一點四返屋企換校服,差唔多二點先等車,仲差d遲到,好彩趕到咋,不過要我勁跑囉~

一返到去d人已經排晒隊,竟然有人撩我講野,哈哈,等我都無咁驚,d人既樣有d好串有d好似勁讀書果d囉,不過遲d慢慢識喇,不過佢地大部份都好似有迫人咁,同埋有d係原校升上去架,慘....

總括黎講間學校都幾嚴,日日返學都要電檢,又唔知比人追幾多次又唔知點點點囉,個校長有d串咁,佢話其他學校唔會好似佢果間咁可以成日有校監黎講野喎,不過又係事實黎既~

見過晒教我既老師,女既後生,男既肥肥地,不過都好3伕幾好人咁,收我果個miss教geog架,無得結識佢丫,最開心既人一直煩緊我既一個問題終可解決,就係econ間學校係用英文教本來,但就連教果個miss都叫我地用中文考,佢話咁樣合格率高d架,總之有得用中文就得喇,到時上到大學先搞係艾定中喇~~

做任何野都需要付出代價,2年彼AL張CERT係填咩GRADE係自己去填,唔係人地幫你寫,要有張入場卷入大學要付出代價唔係你話要就要,我唔想2年後先黎後悔,不過我真係好驚自己搞唔掂,但至少我肯付出,一開學九月尾就有ECON TEST 好想考好呢科~

去到新環境係要適應,希望可以快D融入呢班喇,希望D同學唔係我想像中咁難相處喇,睇到自已同其他人果樣,我真係覺得我唔似預科生,點解我個樣咁細架!!當我想放棄,希望有你地既鼓勵,因為得我一個人走咋

太好喇星期三可以同DEBBIE去TST行街,我要去無印買簿呀~一到唔會迷路,因為有條地頭虫同我去嘛~