2004-08-28 15:08:25野蠻靚妹

過去某日某天親切的臉沒法重遇見 - 2004.08.20

今日一早就搵埋我細佬去返學校交表喇,一路上佢係咁講野,問埋d低能問題,講埋d低能野,真係無佢收,去到交低左張表就走得喇~之後返去食野囉~

食完野返到屋企係咁打機,係咁打呢個太鼓四代目,我已經玩到唔知咩一人前定咩喇,玩到無晒力!

哈哈今日去左影學生相,咁良景有2間攝影店架嘛咁我咪去晒2間囉,一間影用白色底無戴眼鏡,另一間就藍色底有戴眼鏡既,咁我講比debbie聽喇佢就話我白痴,咁我想2樣都有,又唔想比人個攝影師笑我咪咁做囉!!

星期一返學希望有「驚喜」喇,唔知有咩post可以做呢?!不過都唔會掂咁多野,讀書緊要d,向AL生涯邁進!!仲有「你」唔好再係我面前數我間學校點唔好,講之前諗下你係邊個先喇,其他人講我可能唔介意但係你講我就好介意,唔好亂諗想知邊個問我,我實答~

http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/969/
這個網址可以找到你的日本名字叫做什摸唷!!還蠻新鮮的...
嘻嘻!
那個是外文網站...所以你把畫面拉到下方有兩ㄍ空白處...
首先第一個空白處是選擇You are: 你是男的還女的...
然後第二個空白處上寫的Please enter your name: 意思是請輸入你的全名...
最後按下onamae wa?
接著出現的畫面就會寫著一個大大的日本名...

用英文全名就係-->秋本三千代
用中文全名就係-->長谷川恵津子