2005-09-29 17:35:50細婷 `’[█﹏×

’◆||*29/9/05日記*


    今日day1有早會,不過地點轉左係禮堂,新一介領袖生宣誓!好多係我個級嫁(緊係啦~連易泳欣尼個垃圾八婆都選喎!嘰//**)有d某某人榮升領袖生之後就好串嘴喇~就例如o個個賤人c華潤同埋尼個扮型又唔型既死歐啟咁啦@就係一個好好既例子喇!
    頭五堂無乜野做,又係玩大富翁,搞到無電....玩完我個部,又玩下第個o個部,我地交換玩,尼個真係一個好好既交流方法,增進我地既友誼!勁**
    到左數學堂仲勁,係我周圍d人個個都係拎住部電話,任務係令自己打爆機,我更加唔洗講,已經完全掌握玩o個d game既玩法,好野!其實我都係參照古人既教導,令打機風氣發揚光大姐#
    到左lunch,我加入左借書行例,一口氣借左7本書,我既助人精神,好值得你地學習嫁!
    放左學,我同家欣妹去幫賤人蘅買書,o個本書我買得好平,65蚊咋,好開心牙!買完書,就去食野,跟住就返屋企喇!