2005-09-26 20:27:54細婷 `’[█﹏×

...."×26/9/05日記◆!!

今日凍左好多,成日落雨喎!記得著多幾件衫牙!如果凍親既話,邊有機會串我牙@由其係穎b牙!
   我今日同平日一樣去等穎b同小玲一齊返學,但小玲遲左,要等多一陣...跟住我見到d青中既學生,原來佢地今日sport day喎!我見到緊係第一時間打比亞君啦!佢話聽日同我一齊放學喎!好開心!
   之後好快等到小玲同穎b喇!點知又見到miss羅,不過好彩佢唔係同我行同一條路姐 !跟住又見到陳迪迪,嘔心牙!又同佢條仔一齊返,如果我係佢條仔,就真係日日都要帶定一大個桶.............準備嘔!嘰//**
   返到去,第一時間抄功課,如果唔係,都無咩做嫁喇 !之後又係傾下計咁喇!由於今日落大雨,唔洗早會,加上梁SIR病左,真係開心到跳樓牙 @
   堂堂都好快過,不過唔知咩堂個時,潘浩南叫我比個電話佢玩,跟住就玩到痴左線喇,唉!都唔知佢下半生點過,年紀小小痴左線,我都係唔好比個電話佢玩喇,如果唔係,下次唔係痴左線,而係激得濟,心臟病咁點算牙 !
   lunch個時,我發覺到黎m係有著數d既,唔洗拎飯...所以話呢..女仔應該係適當既時候羅著數,嘰嘰,我地要多多同小玲學習牙//**
   放左學,我同家欣妹去元朗廣場,我要幫潘浩南買野,買完野,就返屋企,之後就補習喇!!