2009-06-24 19:36:12Chihou

唔明

都唔明點解一定要我聽你ge話去做je

唔跟你講ge做就話好失望

到底係咩到理je

我只係覺得係大家睇事ge角度唔同je

點解你一定要話跟你咁樣去做就一定係啱je?

尼個世界根本就冇話邊個決定係啱邊個係錯

根本就冇話咁樣取捨就一定錯......咁樣取捨就一定啱

係啱係錯

最主要係睇番自己用咩角度去睇件事

同埋到底自己想要ge係咩野je

 

而且

唔好一有D咩事就攞屋企ge野黎講lo

竟然叫一個二十出頭ge年青人放棄自己ge理想去擔起個家

唔係有D過份咩

可能你會話以前你地都係咁樣la

但係你又有冇諗過50年前同50年後個世界變左幾多ar?

仲同我講番50年前你地點樣做?

唔會覺得好唔make sense ge咩?

 

成日都只係攞自己ge觀念去要人地接受你ge觀念

咁你又有冇嘗試過接收我ge觀念ar?

我先唔信你20幾歲嗰時咪夢想都冇lo

一到20幾歲就可以放棄自己ge夢想去理屋企ge野lo