2009-01-01 17:47:58Chihou

多疑?!

最近

開始覺得我地ge距離越黎越遠la

感覺上就係覺得佢成日都係忽冷忽熱咁

雖然好多人都同我講話佢仲係鐘意我

但係我自己所感覺到ge就係另一回事

基本上就係唔知佢想掂

有時同佢傾msn都好開心

但係當直接同佢傾計ge時候

佢就係不停避開我

而家佢比我ge感覺就係好似分左手咁

明明就係同人講話係意我

但係偏偏就係唔同我je!!!!

 

明明就係4日假

唔通真係連攞一日出去玩下ge時間都冇咩?!

得兩科考試je.......唔係忙成咁掛?

 

可能係我自己太執着

太執着於要聽到你話鐘意我

太執着於要每日都可以見到你

太執着於我地ge關係唔好只係拖下手咁,就連錫下塊面都唔得

 

無錯

可能我真係太執着la

但係講真

當我地已經咁耐冇見.....唔通真係一D都唔掛住我?

咁難得見到........就連攞一日出黎玩下都話要溫習?

開始覺得我地相處得好冇趣味

拍拖唔係應該要好開心ge咩?

但係點解偏偏就係得我得唔到尼種感覺le?

心裏面有好問題,好多疑惑

但係答案係咩le?

我唔知

我真係唔知

 

我只知道我真正需要ge並唔係你係msn一句簡單ge問候

問候完就落線.....然後溫習

可能我真係太在意於你ge答案

好想快D可以聽到你ge答案

但係唔通真係要等到你完全冇曬報告冇曬考試嗰時

你先有時間講比我聽?

話就話唔介意.......等幾耐都得

但係試問又有邊個會做得到le?

 

係咪我太多疑le?

我唔知

我只知道我地咁拖落去遲早都會散

講真

而家個心都已經開始有D灰la

 

究竟我地ge結果最後會變成點le?

你可唔可以快D講比我聽ar?