2008-05-03 18:56:15Chihou

生氣

今日溫物理.....星期一要考試ar ma
溫溫下
林亨叫我陪埋佢地一齊玩
係尼D時候.........梗係要溫習先la
所以就冇理佢la

之後佢就話.......佢係數學系都唔驚....我生科又洗咪驚wo
嗰時我真係超嬲
講真.......我係生科系咁又點ar!!!!!!!!!
你而家積係睇小生科系je!!!!!!!
之前你已經係咁ga la
記得上學期....你考微積分之前
幫你溫左少少
你竟然話.....點解生科系D微積分都咁好ge

後黎我自己考完微積分
見到D題目好易....咪比你睇下lo
但係你之後係咁同人唱.....話生科D微積分好易
喂.........你冇野ar ma
份卷易唔代表程度........份卷易唔代表可以比你四圍唱lo

不過嬲還嬲
諗番轉頭
我自己咪又唔係一樣都會睇小其他學校(中學)