2005-12-06 01:21:42豬杏仁

又回來了

My Spaces --- 原意係加點私隱度,只係同自己的朋友share我的心情,喜怒哀樂等等..

我d朋友覺得我好神秘,好難知道我諗乜....因為有我msn o既都係我朋友,我寫咁多都只係想俾佢地知道我既心情同諗法

我有好多blog,但就係冇一個blog係全部private entry....咁秘密我駛乜打上網?!.....但太公開都唔係好事!

或者,我呢d冇文筆o既文筆會容易產生誤會...."作者無心,看者有意"..o係呢度我唯講聲sorry,因為睇得唔安樂

但如果真係唔安樂的話,可以唔睇!

叫得做"My Spaces"..即係"我的空間"啦,既然係我o既地方,我鍾意寫乜就寫乜,我寫咁耐幾時有惡意?我只可以講句:問心無愧