2005-08-11 16:20:38’`× Gi ,, △/]

番大6..

今晚番大6 luuu~
而家係到等到6點baa~!!
我地會詔左去食野先.,.
之後再等埋e媽同媽咪過黎,,
coz 媽咪公司同佢戈到做野好近lee!
so.媽咪就車埋佢過黎,,
我坐哥哥車.
兩位表哥哥就自己揸車過黎join我地食野..
我地piant定左一陣食"味千"~
呵..
媽咪比錢..
唔食就住黎食,,
我諗我諗..
我真係中意左彈琴baa~
好想快d又上多堂.,.,
係咁學係咁學..
"大佬..人人學唔洗$咩.”
hahaaa..
好想快d學到咁上下,,
媽咪買部琴放係home..
就可以成日彈laaa~
yeah~
媽咪話驚我玩玩下..
3mins 熱度lee..
我記得我5年班戈陣學,,
我成日偷走唔學..=.=’’
haha..
咁我真係覺得好悶..
琴日彈戈陣覺得..
都唔係要好大力彈姐,..
可能戈陣細..>"
唉...唔好講laa..算la!