2005-08-10 01:19:16’`× Gi ,, △/]

diary?!

diary 日記..
係自己個人ge野,,
係將自己開心與否..
屬於自己ge秘密..
但係我都分享左比2個人.
1-小野 2-Jimmy !
但係我係願意share比佢gaa~
我ge日記,.
開左1年有多.,.
點解我一個fd都冇講..
best fd乜沒有..
我一直都冇公開到..
我覺得日記..
真係日記ge話..
唔應該放係info度..
比晒人睇..
hahaaa..但係我好多fd都係咁laa~
但係我唔同maa~
其實講咁多野..
都係想同jimmy講..
唔好copy我d野sd比人lorr~
即係等於我比個web比佢地上黎睇,,
好過份aaa~
但係我唔會話番比佢知..
我知道佢sd過比人..
而家佢都唔洗上黎luu..
becoz我係佢home del左..
但係唔知係咪完全地del..
算baaa~