2005-08-04 16:47:23’`× Gi ,, △/]

開始肥la~>

哩幾日..我都好少出去leee~
baba番左~
聽日就走luu~
唉..
今日食完飯就飲左黎online laa~
當然梗係打左比我心愛ge 老公仔先na"!
keke..>v<”
yesterday night~
晴晴cry.
我就明白我而家好幸福luu~
岩岩aaa!
咁坐係度gama~!!!
有2節肉aa!
死laa~真係肥左aa!
哩個summer holiday成日食宵野,,
死laa~唔要aa!!!
我唔可以再食gala~
雖然..
我以前都唔係話好thin 戈d..
而且仲有baby face~>v