2005-08-02 16:56:28’`× Gi ,, △/]

真係咩?!

琴日老公開始幫佢dady手做野,,
唉.,..
佢琴日sd msg比我戈陣..
真係好開心gaaa..
佢問我可唔可以可佢一齊食飯gaa!
咁..我咪即刻打比佢lorrr..
hahaaa..
勁開心..點知..
媽咪打黎話去big6食飯worr..
自從上次之後..
就唔敢再話唔去laaa~
知佢有幾煩gala~
唉..***
番到去..老公打比我..
我又唔我得閒worr..
>"<
唉....
跟住..我聽到佢喊..
我就覺得好衰la我.
開始心軟laaa~
點都好laaa~
jimmy係錫我愛我ge人..
要珍惜.!!!

↑令仔黎gaa~!!!>v<”