2004-08-02 21:12:57*.’’../ chi||*”

★*",,日記.卡°*:~

今日see同翹黎左我屋企..

佢地煮野食..卡卡..之後又扮令令..

之後去左搵#紫..之後又去左陰涼的公園..

超熱囉..我同see著3d..= =唉..

之後就去左肥豬屋企涼冷氣..卡卡

順便係佢屋企食埋野..卡卡..同#紫係佢屋企煮面面食..卡卡

又睇相相..勁搞臭..個樣勁似小麒..卡卡

sorry也..老豆..真係sorry囉..卡卡

知你5會介意既..呵2..我地都係玩下架咋..

6點幾之後就走左lu>u<下次1定要再去過..wakaka.

8點幾..see比佢牙媽屌..出街..我就陪左佢出喇..

出完返到黎去左牙e到食蛋糕..呵2><

ps..#紫果個蛋糕也..好味..我諗..但係我冇食..wakaka



6點幾就走左lu