2003-08-02 17:39:56開心的小子

2-8-2003 unhappy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我今日九點幾起身
我一起身
就見佢online !!!!!!!!!
我地傾左唔係好耐
咁就同佢煲粥
煲在唔係好耐
我之後去稻香飲茶
之後去買六合彩
係去期間
我見到溫敬樂及歐嘉浩
我係六合彩門口等左幾耐
我阿婆出黎la !!!!!!!!
之後返到屋企
我見到麻煩友
係度打game boy !
之後我玩番
係4時幾
我屋企發生一單野
係以前都發生過
但我唔想再提
希佢自己知麥事啦
我想佢死在佢
唔好係度
如果再係發生
我絕不客氣
呢單野令我唸起以前一件事
係電話度
今日佢阿爸返在黎
一定悶死佢la !!!!!!!!!!!!
佢想游水

我就快放成績
希望可以升中六
求天保佑!!!!!!!!!!!!!!