2009-06-22 21:59:20呀翔

試後活動

上山

六月十號既星期三完成左HD既所有科目

我地既心情又開心又緊張, 大家都有不同既去向

於是我地諗近少少, 完成左我同呀sam一年前既承諾先

全部男仔行左上去SBI後面既山坡睇下上面有咩呢

上左850級樓梯, 高處未算高 


 

 



 


大浪灣->打保齡

星期五本來約左去大浪灣bbq

不過朝早好大雨又無停過

我地取消左轉左去屯門打保齡

晚上番學校佢地要拍宣傳片

睇左好多平時無拎過出黎既儀器

sir話有D買左都未有機會用過

果日就玩左好幾樣比我地睇睇

之後我地去左西貢食pizza

個個都好滿足, 特別系個意大利飯真系想一試再試

糖水大家都食唔倒喇因為實在太飽喇



 


好熱好熱好熱

星期日約左terry同呀偉去三軍jointerry d朋友玩

果日好熱自已玩到3點幾要放棄喇

呀偉就前晚好夜訓中午過後就走左喇

terry同佢班fd就玩到差唔多5點先番camp

果晚汁完野就訓喇



廣州5天團

星期一既早上8點我地系太子地鐵站等

晚上番學校佢地要拍宣傳片

睇左好多平時無拎過出黎既儀器

sir話有D買左都未有機會用過

果日就玩左好幾樣比我地睇睇

上車後經深圳灣過境

參觀既項目有:

1.          廣州CBD地盤睇工程

2.          預制件地盤

3.          廣州設計學院

4.          巨大鋁業

5.          廣州華南理工大學

6.          廣州大學城

7.          廣州歌劇院

8.          科學展館

9.          上下九

10.      北京街

 

每個項目都有不同既認識

同時我地對新既建築有左新既見解

 

系星期三既分組活動入面

學既野我地系construction management讀過

返而我地體會倒既系與人交流既技巧, EQ, 分工.

有人有leadership, 有人做野好快, 有人會有創新…etc

teamwork先系呢個活動既main point, 勝敗不是所有

 

食野方面差唔多每餐都有7

我地就同大佬去食水煮牛小籠包餃子

系上下九就去食街買小食

大佬同我地玩得好甲真系好開心

食野睇電視打牌一齊玩左好多野

佢亦睇化左我地既行為, 哈哈

 

星期五七點倒番到HK

我地搵埋大佬去食飯, 薄燒豬呀

最後完成埋貢茶就番屋企休息喇