2005-03-24 01:22:15Cheuk Lai

復活節假期第一日

今日23/3/2005(星期三) 九點幾就起左身lu,係屋企食左個麵,執下D野就出門口去楊屋道打波,我十一點十去到,一個人都未到,咁我就換衫先,我換完出到去冇耐就見到嵐妹喇,跟住先係班長,得我同嵐妹冇遲到咋!幾叻!哈哈
我今日就帶佢地練左一D野,我可能真係唔係好識去教,我淨係識點去練,我近依兩年個手腕樣衰左好多,我記得我以前個手腕打波都唔差,但依家…都唔知點解!我地打到三點就死班人食野!
今日練波既人最適中,唔多唔小,仲有個個都好俾心機練既!我知道!
今日有我啦,阿基,奶邦,肥C,阿趙,阿香,班長,麥振,包包,阿魚,Rain,雞蛋,家瑩,Virginia,嵐妹~Total: 15個!
食野果時,人人都有野食,係我冇lor~原來流單,激死!之後,最搞笑就係阿趙要咀我,我一望佢果樣就超想笑,勁低死啦佢果樣!
食完野,又冇野做我地就去左果足球場,我同包包,麥振同班長,我地就打2人排球!我地打到2:2就冇打lu~跟住就冇啦啦落雨!之後我地就走lu~
我返到屋企冇耐就返SHW開會,同其他領袖傾下星期六去露營點帶,點分工!
傾到十點幾,跟住一齊食飯,十二點返到屋企!