2005-03-23 01:00:21Cheuk Lai

冇打勁耐既日記

今日係22/3/2005(星期二) ,返埋今日就放一個week既復活節,係我冇打日記咁耐,發生左好多好多野,但係之前跟本冇時間同我lazy既關係,所以就冇打!
由今日開始,我會嘗試打返日記!
今日我返8:30am,今朝就同Amity一齊搭車,順便幫佢拎野返Haking,返到去上普通話,上到十點到就走得,我地見有成兩個幾鐘,仲要咁早,我,阿妖,Vicki,Fody,Chris,Jerry就一齊去左飲茶,真係好小呵係返學去飲茶!哈哈!
飲到十二點到,諗住走果時,冇啦啦出面勁大雨lor,返唔到去,結果Yendy就拎”姐” 黎,真係好!
之後返去上Sindy補堂同上Grace Kwan,上到3:30pm,點知今日4:15先P/O咁就有幾個字,我就同左班長,阿包,阿魚,麥振搓左一陣波,勁熱lor~
打左一陣就上去P/O 樓面既Pub,今日我做Runner 呀!終於唔係做waiter喇!哈哈!林sir 都要講到5:30先完!之後即刻去左SU 聽去Camp 幫手D野!聽左一陣就join返班長,阿包,阿魚,阿康,肥C,阿基佢地去接JJ出院!見到JJ咁,果心都登佢辛苦,接完JJ之後就慢慢咁行返去食飯,食飯果時又笑到想死lor!哈哈!勁抵死,明明唔係好好笑既野,係佢地講出黎就好好笑!^^
今日就咁過lu~