2004-07-28 02:07:45Cheuk Lai

認識一位好好朋友的開始

18/5/2004 依一日本來好似冇咩特別,但到我依家覺得依一日其實令好珍惜同開心!^^

講返依一日先,本來依一日已經係Revision既日子,即係要黎溫書,準備黎緊個星期既考試,但FO之前有一堂冇上到,所以依一日要補返堂,返四點半到五點半!上埋依堂FO今年所有堂都真係上晒喇!好喇!到左五點半落堂,我就過左SAO,因為依一日係Haking運動員祝捷大會,今年Haking係運動都拎唔小獎,我地排球隊男仔拎亞軍,女仔拎第四,都叫幾好喇!我地男仔真係超額完成喇!所以Haking SAO果邊就整左果咁既野,去到阿Rain佢地都到左,今次大會詩韻做司儀,佢有D攪笑呀!哈哈!等院長講左一D野,影下相,咁就有得食野喇!雖然係蘇明D野食,但今次都幾豐富呀!我地又係食下野影下相,食完喇!我地就去左操場打二人排球,勁好玩呀!因為我地定左果場勁細!哈哈!打完就走喇!

之後我就同阿鮑傾計,哈哈~唔知點解我同阿鮑傾計果感覺係好好,大家係明大家講咩,同埋明白大家果心點諗,我真係未試過認識到一個咁好既朋友,真係好好傾,依一日就係認識阿鮑既開始,真的好開心!

PS: 阿鮑~我永遠都唔會唔記得你呀!我希望我地友誼都係咁好啦!^^