2008-02-18 01:22:25Cherry

寻晚,同巾巾、SUNNY去左顺德吃鱼,
那个地方,
几个月前同之之(打出呢个称呼其实好矛盾...但系我仲未可以改到)
仲有距父母一齐去过...
事前我唔知道系同一个地方,
好突然地,无意地,
又去翻果个地方...
其实回忆已经无可救药地充斥左我成个脑,
去边度,做乜野,
我都会霖住一个人,
就连发梦都避唔开果个人...
呢个系我永远都过唔到既一关...
我可以大声讲大声笑,
我会同自己讲要努力学习 好好生活,
但系我无论如何都无办法将果个人从心入边赶走,
呢个就系我永远都过唔到既一关...
以前系咁,以后都会系咁...
我明白,距都系因为过唔到另一个人果一关,所以先选择舍弃我,
呢个系我无法怪责憎恨距既理由...
我们是一样的...
原来得到过再失去,真系会比从来都得唔到更可怕。
以后不会再轻易地相信承诺了吧?
以后不会再随便接受其他人了吧?
经历左咁多感情之后,
得唔到,
最起码都要学到啊...
没有关系的...
一个人也可以好好的...
有一个人系心里面,有一段很美好既回忆,
足以支撑我一个人继续走下去...

讲到寻晚既第二PART,
就系同焦皮啊吉两夫妇系楼下单车房探讨人生~
性、社会、伦理、家庭、爱情...
话题涉猎之广简直系历年来既罕有,
过程当然好开心,
仲要转左两次场~ 西西便利店→M记~
中间仲有段single line小插曲添~
讲真,好享受同距地一齐既时刻...
可以尽情发表自己既睇法,
距地既睇法对我黎讲亦好新鲜,
值得我去深思...
为左表达我既谢意~
就摆你地张相上黎啦~!
虽然好似有D唔拉更~
不过算啦~
因为我好耐无摆过相上黎喇~
o(∩_∩)o...

跟住到今晚,
都系同焦皮啊吉两夫妇,仲有刚刚结束肛门之旅既陈深马去左魔豆~
讲到一直以黎都令我好头痛既细佬...
我霖我真系需要好好地检讨下,
究竟点样先系真正为距好,
究竟点做先系真正可以帮到距...
唉~
我系一个幼稚既人,
根本无资格做人家姐...
以前对距做噶野,讲噶野,
已经唔可以收翻...
可能已经HURT过距好多次,
而我自己都唔发觉,
仲要口口声声爱距,为距好...
太可耻勒!~
真系要cip高枕头霖清楚...
以后要用咩方式去教距先得~
毕竟系唯一既一个手足,
血脉相连,
永远都卸不下的一个责任...

唉~
E一刻既心境——困...
只可以自我解困...
no one can help me~
GOD BLESS US~





CHERRY 2008-02-21 11:00:01

系你自己由我未翻黎讲到宜家好无~~哈哈~~

Z 2008-02-21 09:43:25

李熙,你快走了,我地比多次机会你真正请我地两个去STARBUSK啦,你由未返来讲到你走喇

Cherry 2008-02-18 01:32:10

我都唔想架~~
系甘易啦~
真系霖唔到摆咩相上黎啊~
一系寻晚你成口茄汁果张好无~??
我未删噶~
你自己拣喇~
哈哈