2005-08-05 14:57:51︵.’;朱古力﹃

..;’’漫畫節唷..

8月2號..
我同我d fd去漫畫節..
果日係最後一日..不過都有好多人..!
我第一次黎嫁..
雖然個名係叫漫畫節...d人都以為就係買漫畫...
其實有好多精品買嫁..好正!!
我買左好多野啦..狂掃貨..!
有(怎)頭啦..熊啤啤頸鏈..帽呀..信紙呀..袋呀..扭蛋
仲有我最鍾意ge Vsahana公仔唷...
我見親佢就會大叫同埋即刻買嫁..
呢一日都花左我2百幾啦...唉..
.仲要留番d錢係我生日party到..
下一年ge漫畫節一定要再黎呀..
我太鍾意啦..!!!多謝angel你份生日禮物呀...!!