2005-07-11 18:54:57︵.’;朱古力﹃

開心.,.\'?唔開心,,;1?不是我話事<-

7月9號晚上(6點至9點半)我去左小學參加謝師宴..
幾好吃呀d野...
果日ge主角唔係我地...
係d六年級畢業生...而我地只係配角咁..
so冇咩好玩甘啦..
上年果種feel先正a ma...個個都喊晒口甘...
好感動..我好懷念...唉...
吃完野我地就係甘影相...
今年我地d師弟師妹..唉...
身高唔係高過頭..就係矮到死..
最後果一part都幾正...熄晒燈,d螢光棒就發揮佢ge作用...
so good....><令爆..d人係甘係到叫...氣氛好正唷..
不過之後d人都喊晒lu...個個都唔捨得....
唉...甘又係ge..上一年ge我...
又點唔係甘呀...仲喊到成個豬頭咁...嗚...
今次我冇喊...不過我d fd都喊左..
but...一諗起.......唉..5講啦...
晚會完左之後..去左啟業村行左一陣...
不過不幸令我遇上生物-->小強哥<--
嚇死我呀..搞到我地跳左幾下...
之後我地走左..哈..呢個時候梗係到我玩耍的時候呢..
我d fd行行下...我係到叫...!扮有小強係隔離.
then佢地都嚇到死死下...跳黎跳去..
哈哈...笑死禾嚕..wakakaaa...
then番屋企啦....
點知.......令我唔開心ge時候到左....
雖然個晚會令到我幾開心...
但一下之間令到我由開心至到跌落谷底之中ge深渊..
唉...想知咩事...都唔好搵我問...
總之我對"你"是真的!!!
唉...番到屋企成間屋黑晒...又播緊奇幻潮...
自己心情又唔係好好喔...果種氣氛...哇...
唔知點形容...恐怖到.............
過左一陣..我真係忍唔住...哭了...
真係失敗唷...忍聲又忍唔到喔...
搞到俾人聽到...仲失敗....嗚....
唉...第二日隻眼又腫鬼左...好彩冇出街姐...
唔係ge話俾人笑死掛...!唉.....