我不願意..;,;@【深愛_朱古力*"> -_\">我不願意..;,;@【深愛_朱古力* - PChome Online 個人新聞台
2005-07-06 15:08:25︵.’;朱古力﹃

-_\">我不願意..;,;

今日呢..考地理..9點幾就放左..
地理呢科我唔掂..
加上我又冇溫..琴日溫左半個鐘都只係諗住一d野..
邊溫邊喊...so kai..又5入腦..!
為左一d野..本來我自己從中午已經有d頭暈...
之後喊..成日諗野..整到自己傷上加傷甘..
then有d發燒啦..又眼訓喔..勁辛苦囉..
溫左一陣就5想溫..每次諗起果d野我都流眼淚...
搞到我d屋企人成日望住我..覺得我怪..
唉...好煩呀....
考試都要有甘多事發生..好憎呀...!